Harry potter
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Harry potter

Welkom in the Harry Potter world
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 I hate Study!

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Felix

Felix


Aantal berichten : 56
Registratiedatum : 03-08-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : thuis >3

I hate Study! Empty
BerichtOnderwerp: I hate Study!   I hate Study! Emptywo aug 24, 2011 12:08 am

Felix liep zuchtend met een zware tas vol boeken de bibliotheek in. Ze had een berg huiswerk opgekregen, maar van Proffesor Sneep heel weinig. Hij mocht haar wel, en dus kreeg ze vaak minder huiswerk. Ze plofte op een stoel bij een raam, in de schaduw. Ze haalde haar boeken voor gedaanteverwisselingen uit haar tas. Ze pakte haar zwarte veer, haar zwarte potje inkt en een perkament vel en begon te schrijven. Ze moesten een vel vol schrijven hoe je een Buizerd in een boek moest veranderen. Ze was net bij de helft van het vel of ze begon zich al te vervelen. Ze stond op en liep naar de zovele boekenkasten die er waren en knipte met haar vingers. Uit een verborgen inham kwam een zwart in leergebonden boek tevoorschijn. Ze hield haar handen plat en het zware dikke boek viel op haar handen.''Oef, het is al een jaar niet gebruikt.'' Sprak ze zachtjes. Ze ging weer zitten blies het stof eraf. Ze sloeg het boek willekeurig open en las de titel.[/i]''De gevaarlijkste spreuken en vloeken voor mensen.''[/i] Las ze zacht op. Er stonden maar drie spreuken en Felix wist welke het waren. De cruciatusvloek, imperiusvloek en de ergste, Avada Kadavra, de doodsvloek. Ze voelde dat er iemand achter haar stond, en ze sloeg het boek haastig dicht. Het boek had op de voorkant geen titel.''Je liet me schrikken.'' Zei ze zonder dat ze wist wie het was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hunter

Hunter


Aantal berichten : 72
Registratiedatum : 15-08-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Thuis >3

I hate Study! Empty
BerichtOnderwerp: Re: I hate Study!   I hate Study! Emptywo aug 24, 2011 10:41 pm

Met grote passen bewoog Hunter zich voort. Zijn ranke gestalte gehuld in zijn schoolkleren. Hij zuchtte even, hij had helemaal geen zi om huiswerk te maken. Hij besloot maar in de blibliotheek te gaan zitten en veranderde zijn richting door de gangen. Zijn tas was bhoorlijk zwaar maar dei zou hij zometeen wel ergens dumpen en dan lekker ontspannen gaan zitten. Hij zou het later wel overschrijven van anderen, en hij wist al precies hoe hij dat moest gaan doen. Zwijgend stapte hij de bibliotheek binnen en keek eens goed rond. Langzaam begon hij langs de kasten lopen en bleef even op een afstand staan zodra hij Felix zag lezen in een boek en fronste. Wat was dat voor een boek? ''De gevaarlijkste spreuken en vloeken voor mensen.'' Hoorde hij haar zacht zeggen en fronste weer. Zachtjes liep hij naar haar toe en bleef toen achter haar staan. Toen hij in het boek keek zag hij de onvergevelijke vloeken staan, daar was niks mis mee. Ze merkte blijkbaar dat hij achter haar stond want ze klapte het boek snel dicht. Het viel hem op dat de boek geen tekst op de kaft had. Het had niks waaraan je het zou kunnen herkennen. ''Je liet me schrikken.'' Hoorde hij Felix zeggen en hij glimlachte even. ''Tja, als ik een leeraar was geweest dan had je een uitdaging gehad.'' Sprak Hunter toen op zijn gewoonlijk koele toon.
Terug naar boven Ga naar beneden
Felix

Felix


Aantal berichten : 56
Registratiedatum : 03-08-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : thuis >3

I hate Study! Empty
BerichtOnderwerp: Re: I hate Study!   I hate Study! Emptywo aug 24, 2011 11:18 pm

''Tja, als ik een leeraar was geweest dan had je een uitdaging gehad''De koele toon van Hunter deed haar glimlachen. Ze schoof het boek onopvallend in haar tas. Ze zuchtte.''Heb jij ookaltijd haat aan het huiswerk van Anderling? Volgens mij mag ze me niet graag.'' Zei Felix grimmig. Ze stond op, en liep naar een boekenkast, en haalde er zogenaamd een boek uit dat haar zou kunnen helpen. Hunter was op het verkeerde moment gekomen, ze wilde onderzoek doen, voor bepaalde dingen, maar nu Hunter er was, kon het moeilijk. Ze kon hem ook moeilijk wegsturen. Ze hoorde de laatste tijd rare geruchten, maar ze deed net alsof ze die niet hoorde, of alsof die niet bestonden. Ze had al ee paar keer stiekem bezoek gebracht aan zweinsveld, hoewel ze eigenlijk niet mocht, omdat ze geen ouder of voogd had. Ze zuchtte en deed aslof ze zich over haar huiswerk heen boog. In feitte gleden haar ogen steeds af naar het titelloze boek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hunter

Hunter


Aantal berichten : 72
Registratiedatum : 15-08-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Thuis >3

I hate Study! Empty
BerichtOnderwerp: Re: I hate Study!   I hate Study! Emptyvr aug 26, 2011 8:02 am

Zelfs al stond ze met haar rug naar hem toe kon hij haar zien glimlachen. Zelf hield hij zijn mond tot een strakke lijn en fronste even. Hij hoorde haar zuchten en keek haar kalm aan. ''Heb jij ook altijd haat aan het huiswerk van Anderling? Volgens mij mag ze me niet graag.'' Hunter haalde zijn schouders op en keek om zich heen. ''Dat mens heeft een hekel aan iedereen van Zwadderich,'' antwoordde hij kalm en keek even naar zijn tas. ''Dat is waarom het mij altijd lukt om het huiswerk altijd over te schrijven, ik ga echt niet al dat huiswerk maken hoor!'' Zijn blik gleed weer naar Felix en hij zag dat ze weer opstond. Hij zag haar naar de boekenkast lopen en een boek pakken. Hij fronste zwijgend en stond toen zelf weer op. ''Zoek je nog zo'n boek?'' Vroeg hij toen en keek haar serieus aan. Misschien kon hij haar wel helpen met het zoeken, eigenlijk was hij zelf best wel nieuwsgierig naar wat er nu in dat andere boek stond.

-ik moet ff goed in Hunt komen xD(deze Hunt dan hea)-
Terug naar boven Ga naar beneden
Felix

Felix


Aantal berichten : 56
Registratiedatum : 03-08-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : thuis >3

I hate Study! Empty
BerichtOnderwerp: Re: I hate Study!   I hate Study! Emptyvr aug 26, 2011 9:13 pm

''Dat is waarom het mij altijd lukt om het huiswerk altijd over te schrijven, ik ga echt niet al dat huiswerk maken hoor!'' Zei Hunter en zijn blik gleed naar Felix Die net opstond. Ze liep naar een boekenkast, en haalde er een willekeurig boek uit, dat ze met eenfronsend voorhoofd bekeek. Ze had geen idee wat voor boek dit zou zijn, maar Hunter mocht niks weten van dat andere boek. ''Zoek je nog zo'n boek?'' Vroeg Hunter toen en hij keek haar serieus aan. Het was duidelijk dat hij wel wat meer over dat boek wilde weten, of gewoon mee wilde zoeken. Felix schudde alleen zwijgend haar hoofd en liet het boek los, dat zwevend weer terug op zijn plaats kwam. Een felle zonnestraal verlichtte een tatoeage op Felix arm, en een ziver slangetje in haar wenkbrauw. Ze deed gauw haar gewaad aan, ookal was het te warm voor dat. In haar ogen waren luttele seconden paniek te lezen, bang dat Hunter iets had gezien. Maar ze vermande zich en haar ogen waren weer kil en koel.

Terug naar boven Ga naar beneden
Hunter

Hunter


Aantal berichten : 72
Registratiedatum : 15-08-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Thuis >3

I hate Study! Empty
BerichtOnderwerp: Re: I hate Study!   I hate Study! Emptyzo aug 28, 2011 7:01 am

Zodra hij vroeg of ze nog zo'n boek zocht schudde ze haar hoofd. Ze verborg iets voor hem, ze was wel degelijk op zoek naar nog zo'n boek. Was ze soms bang dat hij haar zou verraden? ''Je kan tegen iedereen liegen, maar niet tegen mij.'' Zei hij op een ijzige toon. Het werd nu tijd om het op een andere manier aan te pakken. Hij wilde gewoon de waarheid weten, was dat nou zo moeilijk? Hij zag hoe een zonnestraal haar arm even verlichtte, haar mouw was wat naar beneden gezakt en hij kon nog net een tatoeage zien. Even wreef hij over zijn eigen onderarm, waar precies zo'n zelfde tatoage zat. Het teken van slechtheid. Hij keek haar strak en zwijgend aan, zag hij daar nu even paniek in haar ogen? Was ze bang voor haar geheim? Zachtjes stond hij op en ging achter haar staan. Haar ogen waren alweer kil en koel, maar hij wist dat ze net even paniek uitstraalde. De glimlach die op zijn gezicht stond verraadde dat hij het had gezien. ''Heb je iets te verbergen?'' Vroeg hij met een mierzoete stem. Dat was altijd leuk, het acteren. Hij kon zich heel aardig opzetten, maar dat meende hij nooit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Felix

Felix


Aantal berichten : 56
Registratiedatum : 03-08-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : thuis >3

I hate Study! Empty
BerichtOnderwerp: Re: I hate Study!   I hate Study! Emptyzo aug 28, 2011 7:13 am

''Je kan tegen iedereen liegen, maar niet tegen mij.'' Zei Hunter op een ijzige toon. Felix verstijfde even, maar deed alsof ze hem niet had gehoord. Hij wilde duidelijk Even wreef Hunter over zijn eigen onderarm, zou hij er ook een zijn? Spookte door Felix'hoofd. Het teken van Voldermort, slechtheid. Felix had het aan niemand verteld, zelfs niet aan Rebecca. Hunterkeek haar strak en zwijgend aan, en dat begon Felix een beetje op de zenuwen te werken. Zachtjes stond Hunter op en ging achter Felix staan. Hunter glimlachtte, en Felix wist dat hij het had gezien, ze slikte even hoorbaar.''Heb je iets te verbergen?'' Vroeg hij met een mierzoete stem. Woest stond felix op, en ze kwam dreigend dicht naar hem toe, zachtjes beet ze hem woest toe:[i]''Jij weet niet hoe het is, ik ben belangrijk voor hem, ik ben maar dan een van zijn volgelingen.'' Siste ze. Ze ging in de schaduwen staan en trok haar mouw op, haar tatoeage ging wild op en neer, ze keek hem met gebroken ogen aan.''Jij weet niet hoe dit is..'' Ze deed haar mouw weer naarbeneden, en stapte weer uit de schaduwen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hunter

Hunter


Aantal berichten : 72
Registratiedatum : 15-08-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Thuis >3

I hate Study! Empty
BerichtOnderwerp: Re: I hate Study!   I hate Study! Emptyzo aug 28, 2011 7:50 am

Bij zijn ijzige toon verstijfde Felix even en hij glimlachte even. Ze kon wel doen alsof ze hem niet had gehoord maar dat had ze wel degelijk gedaan. Anders was ze niet zo verstijfd. Zodra hij achter haar stond hoorde hij haar slikken. Hij keek haar recht aan toen ze zich woest naar hem keerde. ''Jij weet niet hoe het is, ik ben belangrijk voor hem, ik ben maar dan een van zijn volgelingen.'' beet ze hem zachtjes toe en hij keek haar fronsend aan. Ze wist niet waar ze het over had, hij wist prima hoe het was. Hij liep met haar mee toen ze in de schaduw stapte en haar mouw omhoog trok. Hij keek even naar haar tatoeage en keek haar toen aan, zijn blik was totaal niet geschokt. Maar hij fronste even bij het zien van haar gebroken ogen. ''Jij weet niet hoe dit is..'' Zei ze toen ze haar mouw weer naar beneden dee en uit de schaduw. Dit keer stapte Hunter in de schaduw en keek haar strak aan. ''Ik weet niet hoe het is?'' Siste hij, zo dat alleen zij het kon horen. Snel en soepel trok hij zijn mouw omhoog en toonde zijn tatoeage en schoof toen zijn mouw weer naar beneden. Snuivend knoopte hij zijn mouw weer vast. ''Dus niet denken dat je de enige bent hier,'' siste hij ijzig en keek haar strak aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Felix

Felix


Aantal berichten : 56
Registratiedatum : 03-08-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : thuis >3

I hate Study! Empty
BerichtOnderwerp: Re: I hate Study!   I hate Study! Emptyzo aug 28, 2011 10:07 pm

(zullen we doen dat we al partners zijn?)
''Ik ben meer dan jou voor hem, ik ben gen Volgeling ik ben iets wat jij niet kan voorstellen.'' Siste ze kwaad.''Het doet me echt niks dat ik niet de enige ben hier. Ik ben er blij om. Nog iemnd die zijn mond dicht moet houden.'' Ze keek hem aan, in haar ogen stonden verdriet en boosheid door elkaar gemengd. Snuivend knoopte Hunter zijn mouw weer vast, en Felix staarde er luttele seconden naar. ze keek hem daarna weer aan en liep toen langs hem heen, schoof haar stoel weer naar buiten, ging er op zitten, schoof de stoel weer naarbinnen en doopte haar rood-zwarte veer weer in de inkt. ze boog zich over het perkament en liet de veer een paar minuten boven het perkament zweven. Ze was volledig uit haar concentratie gehaald door Hunter.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hunter

Hunter


Aantal berichten : 72
Registratiedatum : 15-08-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Thuis >3

I hate Study! Empty
BerichtOnderwerp: Re: I hate Study!   I hate Study! Emptyzo aug 28, 2011 11:44 pm

''Ik ben meer dan jou voor hem, ik ben geen Volgeling ik ben iets wat jij niet kan voorstellen.'' Siste Felix hem kwaad toe en hij deed onbewust een stap achteruit. ''Het doet me echt niks dat ik niet de enige ben hier. Ik ben er blij om. Nog iemnd die zijn mond dicht moet houden.'' Felix keek hem aan maar hij negeerde het verdriet in haar ogen en ging in op de boosheid. ''Wat heb jij nu weer ineens. Ik ben niet iemand die je zomaar kan stijfschelden alleen omdat ik wat zeg!'' Snauwde hij haar kwaad toe. Felix liep langs hem heen en hij draaide zich kwaad om. Hij werd er nu een beetje kwaad om, alsof hij nog niet genoeg gezeur aan zijn hoofd had. Hij liep met grote passen de bibliotheek uit en liet zijn tas gewoon maar staan, die boeken konden hem helemaal niks schelen. Hij snoof kwaad en ging toch buiten maar in het zonnetje zitten, daar kon hij ten minste iets van rust vinden. Zwijgend sloot hij hijn ogene n leunde achterover om even alles te vergeten.

is goed Razz
Hunter is een beetje slecht gehumeurd, ga niet zeggen waarom xD
en een flutje
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





I hate Study! Empty
BerichtOnderwerp: Re: I hate Study!   I hate Study! Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
I hate Study!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Harry potter :: Zweinstein :: Bibliotheek-
Ga naar: